Shop Mobile More Submit  Join Login
Pearrot by HumanDescent Pearrot by HumanDescent
Its got a lot of bite !
Add a Comment:
 
:iconclassysecretagent:
ClassySecretAgent Featured By Owner Oct 2, 2014  Student Digital Artist
WHAT?!! ARE YOU KIDDING ME?!! I'm afraid of eating pears now...

In all seriousness, this is actually really funny.
Reply
:iconkakashisxgal:
kakashisXgal Featured By Owner Aug 8, 2010
O.M.F.G.
i had a dream about loads of these attacking me.
Reply
:iconshinjuuki:
Shinjuuki Featured By Owner Aug 16, 2009
this on is funny =D
Reply
:iconxxiceyxx:
XxIceyxX Featured By Owner Feb 14, 2009
Guh, that is so CUTE. x)
Reply
:iconmoso-view:
Moso-View Featured By Owner Jul 30, 2008
Haha, it's like a talking Eggplant or something :rofl: Capt it's a Parrot fused with a Pear :clap: I LOVE IT!!
Reply
:iconstacinadia:
StaciNadia Featured By Owner Apr 23, 2008
LOL, I love it! That is one cute pear! XD
Reply
:iconon-midnight-wings:
on-midnight-wings Featured By Owner Apr 2, 2008
XD

awsome
Reply
:iconknownothingfeelhappy:
I love the softness and simplicity of this. Great concept too! So adorable. :D
Reply
:iconbberry06:
bberry06 Featured By Owner Mar 21, 2008
Great idea!
Reply
:iconfrolay:
Frolay Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Photographer
That is so very cute! :heart: :D
Reply
:iconclimbtreez:
climbtreez Featured By Owner Jan 12, 2008  Hobbyist Traditional Artist
ah pun tastic
Reply
:icondeathpiano:
deathpiano Featured By Owner Oct 25, 2007
Oh god, this is hilarious!
Reply
:iconglowworm56:
glowworm56 Featured By Owner Aug 6, 2007
This one is really brilliant!
Reply
:iconrock-the-house:
Rock-The-House Featured By Owner Jul 5, 2007
XD love the pearrot ! :D
Reply
:iconeternalgamer:
EternalGamer Featured By Owner Jun 29, 2007  Professional Digital Artist
Haha, neat! Love the pun as well.
Reply
:iconlink-t:
Link-T Featured By Owner Jun 9, 2007
Great! I love your work, man! Fav on this, too!
Reply
:iconcielduargent:
cielduargent Featured By Owner May 22, 2007
Gah! Cuuuute!!!
*bitesthebirdie!*
Reply
:iconbonnjo2:
bonnjo2 Featured By Owner May 11, 2007
cool!
Reply
:iconbrewbadum:
BrewBadum Featured By Owner May 7, 2007  Hobbyist General Artist
GENIUS!!!!!!!
Reply
:iconsantacruzing:
santacruzing Featured By Owner Apr 20, 2007
PEARrot. XDDD :rofl:
Reply
:iconcelloquest:
CelloQuest Featured By Owner Apr 17, 2007  Hobbyist Photographer
Lol! :lmao: Looks just like our blue-crowned conure, though her name was Kiwi. >.> XD Brilliant manip, I applaud you. :clap:
Reply
:iconragdollan:
Ragdollan Featured By Owner Apr 12, 2007
Ohmigod!!! that's so freakin' awesome! :wow: :worship:
Reply
:iconblood-of-a-pirate:
Blood-Of-A-Pirate Featured By Owner Mar 12, 2007  Hobbyist Photographer
I know it goes without saying but fantastic manipulation, you ROCK! :nod: I love the colour match from the pear (i think that's what it is) to our feathery friend. Well done :D
Reply
:icondisirsiv:
disirsiv Featured By Owner Mar 11, 2007  Student
If I bite into that is there juice or blood *looks a little worried*
Reply
:iconkrazedkazoo:
krazedkazoo Featured By Owner Mar 5, 2007   General Artist
Ohhhh wow. This is so friggin' cute.
Reply
:icongo0mba:
Go0mba Featured By Owner Feb 6, 2007   Interface Designer
Dude mail that in to parrot bay they might actually buy it
Reply
:iconchibiviolinist:
chibiviolinist Featured By Owner Jan 30, 2007
LOVE the title!! XD rofl
Reply
:iconghost666whisperer:
ghost666whisperer Featured By Owner Jan 24, 2007
so adorable!
i want one...hopefully i wont mistake it as a fruit and then eat it lol ;)
Reply
:iconcaramitten:
caramitten Featured By Owner Jan 19, 2007  Professional Traditional Artist
Quite possibly one of the CUTEST THINGS I have EVER seen.
Reply
:icondarksephiros:
Darksephiros Featured By Owner Jan 15, 2007  Student Traditional Artist
LMFAO AHAHAHAHAHAHHAAaaa i just had one of those
Reply
:iconmrjzz:
mrjzz Featured By Owner Jan 15, 2007
Hot damn!
I want that one! :D
Reply
:iconkirafan:
KiraFan Featured By Owner Jan 15, 2007
Omg! It looks so real! XD
Awesome manipulation, dude! :D
Reply
:iconfiveaflac:
FiveAflac Featured By Owner Jan 10, 2007   Interface Designer
Awesome. Just awesome.
Reply
:iconchatnoir06:
chatnoir06 Featured By Owner Jan 10, 2007
Brilliant.
Reply
:iconreivanryles:
ReivanRyles Featured By Owner Jan 8, 2007  Hobbyist Traditional Artist
I'd eat it! >:D

That's really awesome, though. Looks nice.
Reply
:iconwyandotte:
Wyandotte Featured By Owner Jan 8, 2007
Very clever! Awesome manip. :D
Reply
:icon5hadows:
5hadows Featured By Owner Jan 7, 2007
OMIGOSH! :XD: I love it soooo much!
Reply
:icon5hadows:
5hadows Featured By Owner Jan 7, 2007
OMIGOSH! XD I love it soooo much!
Reply
:iconumbri-girl:
Umbri-girl Featured By Owner Jan 6, 2007
Makes me think about the parrot flowers on the music video Sakura Drops my Hikaru Utada.
Reply
:iconeinafets:
Einafets Featured By Owner Jan 6, 2007  Hobbyist Photographer
I love the pun.... Favourite for sure!
Reply
:icontheanimejump:
theanimejump Featured By Owner Jan 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
This is way to cool - super healthy!
Reply
:iconoibyrd:
oibyrd Featured By Owner Jan 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:rofl: clever clever CLEVER. I love your work!
Reply
:iconjacoblarenart:
JacobLarenArt Featured By Owner Jan 6, 2007  Professional Digital Artist
Rofl, this made me laugh quite hard :D
Reply
:iconclopot:
Clopot Featured By Owner Dec 19, 2006
Tastey.
Reply
:iconhasperjasper:
HasperJasper Featured By Owner Dec 14, 2006
teh lol! :batman:
Reply
:iconsonicocyborg:
SonicoCyborg Featured By Owner Dec 10, 2006
That explains why I don't like pears
Reply
:iconhpets:
hpets Featured By Owner Nov 19, 2006
Oh dear, it's a pun... and I love it!
Reply
:iconpsychobearluvsfatkid:
PsychoBearLuvsFatKid Featured By Owner Nov 7, 2006  Professional Interface Designer
Aww! This is so aDORable! xD I love it +fav!
Reply
:iconkrazy-brunette-yazz:
krazy-brunette-yazz Featured By Owner Nov 7, 2006
That's a really good idea, and quite funny. :thumbsup:
Reply
:iconshadowkirby:
ShadowKirby Featured By Owner Sep 21, 2006  Hobbyist Digital Artist
w00t, i 'll just it that pear... first meal in a hour or 2 (pearrot bites finger) YOUCH!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 500 × 533




Details

Submitted on
July 16, 2006
Image Size
53.2 KB
Resolution
500×533
Thumb

Stats

Views
15,077 (2 today)
Favourites
633 (who?)
Comments
80
Downloads
246
×