Shop Mobile More Submit  Join Login
Humming Squirrird by HumanDescent Humming Squirrird by HumanDescent
its after YOUR nuts !

- my website: [link]

- a great place: [link]
Add a Comment:
 
:iconc3po88895:
c3po88895 Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
Wow. That's amazing! It looks so real!
Reply
:iconfuegocs:
FUEGOCS Featured By Owner Apr 27, 2011
To say that you are good is an understatement

congratulations for your work
Reply
:icontakeshi-takatsu:
Takeshi-Takatsu Featured By Owner Jun 15, 2010  Hobbyist Photographer
Nice artwork!
I shall add you to my watch list,
Please add me to yours as well,
and visit my gallery if you get the chance.
:)
-Takeshi Takatsu-
Reply
:iconruinloki:
ruinloki Featured By Owner Jun 7, 2009
That is so cool. =)
Reply
:iconboostergirl18111:
Boostergirl18111 Featured By Owner Mar 18, 2009  Hobbyist General Artist
:rofl: Amazing!
Reply
:iconsavannahs11:
savannahs11 Featured By Owner Jan 27, 2009   Photographer
thats hilarious.
Reply
:iconcrazylegs76:
Crazylegs76 Featured By Owner Dec 26, 2008
HAHA luv it its after ur nuts
I am a huge fan of squirrels=D
Reply
:iconrevivalphoenix:
RevivalPhoenix Featured By Owner Nov 2, 2008
I didn't see this one! Looks really interesting. I like how the feathers run in with the fur.
Reply
:icontoonartt:
toonartt Featured By Owner Oct 28, 2008
Well they do seem hyper enough!!
Reply
:icontifa22:
Tifa22 Featured By Owner Oct 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
Awww :aww:
Reply
:iconphoenixac:
PhoeniXaC Featured By Owner Oct 25, 2008  Hobbyist Photographer
God, be my master!

I wanna learn it!!!

Wounderfull work :)
Reply
:iconsilver-princess:
SilveR-PrinceSS Featured By Owner Oct 14, 2008   Photographer
awsome :)
Reply
:icondaneil666:
daneil666 Featured By Owner Oct 12, 2008
outstanding
Reply
:iconadventlife:
adventlife Featured By Owner Oct 6, 2008
I want one.
Reply
:iconxxxemo-kitsunexxx:
xXxemo-kitsunexXx Featured By Owner Oct 3, 2008
Awwwww <33

I want one :/
Reply
:iconeiramstudios:
eiramstudios Featured By Owner Oct 3, 2008   Digital Artist
awwww how cute! I want one!!!
Reply
:iconmeganbednarz:
meganbednarz Featured By Owner Sep 13, 2008   General Artist
The proportions are so great on this one. And it's funny because squirrels try to get into birdfeeders all the time!
Reply
:iconigopurple:
igopurple Featured By Owner Sep 8, 2008   Photographer
i love how in proportion the head is to the body. great job as always
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Sep 5, 2008  Hobbyist Digital Artist
I really wish I had one of those..
Reply
:iconraemo:
Raemo Featured By Owner Aug 30, 2008
that's really cool. I just saw a hummingbird today...
Reply
:iconformalart:
formalART Featured By Owner Aug 29, 2008  Hobbyist Interface Designer
fantastic work
Reply
:iconanonymonkey:
Anonymonkey Featured By Owner Aug 28, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
LMFAO it's adorable.
Reply
:icontoolgirl22:
TOOLgirl22 Featured By Owner Aug 27, 2008
:O is that a hummingbirds body? :?
Reply
:iconaprilweredragon:
Aprilweredragon Featured By Owner Aug 27, 2008
So cute:D
Reply
:iconkauri:
Kauri Featured By Owner Aug 26, 2008
LOL!
Reply
:iconrhunel:
rhunel Featured By Owner Aug 26, 2008   General Artist
I think it needs slightly bigger feet-- it might need too many nuts if it can't land and has to fly everywhere.
Reply
:iconzaichick:
Zaichick Featured By Owner Aug 25, 2008  Hobbyist General Artist
ahahaha :rofl: what creativity, what skill, bravo!
Reply
:iconkusanar:
Kusanar Featured By Owner Aug 24, 2008
awww! Might cut down on the road kill some...
Reply
:iconjaeblaze06:
JaeBlaze06 Featured By Owner Aug 24, 2008  Professional Digital Artist
Lol, hilarious
Reply
:iconblasianonna:
blasianonna Featured By Owner Aug 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
Oh noes! And the fur of the humming squirririd seems very sharp (as in sharp/blur)
Reply
:icononyxpetals:
onyxpetals Featured By Owner Aug 24, 2008
this really made me laugh.. and.. it's after your nuts?!! ROFL
Reply
:icongas125:
GaS125 Featured By Owner Aug 24, 2008
i believe i can fly...
Reply
:iconjenya88:
Jenya88 Featured By Owner Aug 23, 2008
Haha, that is so awesome! :D
Reply
:iconsunsetvalley:
Sunsetvalley Featured By Owner Aug 23, 2008
well thats not something u c everyday o.0;
Reply
:iconanawati:
Anawati Featured By Owner Aug 23, 2008
Cool as hell. Imagine it on animal planet. lol Very nice
Reply
:iconlazyarcher8:
Lazyarcher8 Featured By Owner Aug 23, 2008
LOL AWSOME!!!!
Reply
:iconinuwings:
inuwings Featured By Owner Aug 23, 2008   Traditional Artist
lol this put's a whole new meaning to the name Flying Squirrel.
Reply
:iconmysticamisery:
MysticaMisery Featured By Owner Aug 23, 2008
I wonder how it'll hold the nuts to nibble on them... without any front paws and those tiny tiny feet and all...
Great work, as usual :clap: You're the master of this kind of photomanip! :D
Reply
:iconguitaristburke:
guitaristburke Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
awesome
Reply
:iconfluoroid:
fluoroid Featured By Owner Aug 23, 2008
That is sweet. Very well done.
Reply
:iconfallenangel5772:
Fallenangel5772 Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:rofl: roflmao! This is hilarious! I love it! Great manip :D
Reply
:iconsueanoi:
SueaNoi Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
this is one of your best recently. :)
Reply
:iconcurlpop:
curlpop Featured By Owner Aug 23, 2008  Professional Filmographer
lmfao. Amazing.
Reply
:iconjakemccormick:
JakeMcCormick Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
I have yet to get one of THOSE in my yard..haha! VERY CREATIVE!!
Reply
:iconlust-m:
Lust-M Featured By Owner Aug 23, 2008
I kissed a squirrel and I liked it, the taste of his furry black lips
Reply
:iconthegrandhero:
TheGrandHero Featured By Owner Aug 23, 2008  Professional General Artist
Hey--I've seen one of those before! ...Okay, I lied. :(

Really, though, you've got some nice texture work going on there.
Reply
:iconweebleclock:
WeebleClock Featured By Owner Aug 23, 2008
Very well done manip! =]
Reply
:iconsouldat:
Souldat Featured By Owner Aug 23, 2008
MONSTER!!!
Reply
:iconseaphire:
Seaphire Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
cool lol.
Reply
:iconangelfish17:
angelfish17 Featured By Owner Aug 23, 2008
This is really cool. You did a great job on this.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 551




Details

Submitted on
August 23, 2008
Image Size
89.9 KB
Resolution
800×551
Thumb

Stats

Views
16,176 (1 today)
Favourites
676 (who?)
Comments
66
Downloads
461
×